niedziela, 1 grudnia 2013

Hello december ♥ !

Hej, hej, hej !

Wiem że wy nie macie kalendarzy i wgl, macie nie naładowane komórki więc muszę wam powiedzieć że jest grudzień <3. No ja, nie wiem jak wy, lubię grudzień za wszystko (oprócz przycinania brody zamkiem od kurtki). A smutnym faktem jest to, że teraz jest niedziela, a jutro - tak, jest poniedziałek, czyli szkoła i pewnie mnóstwo sprawdzianów (teraz przypomniało mi się że mam jutro sprawdzian z anglika :P). Nie mogę się doczekać przerwy świątecznej, lubię spędzać ją u mojej babci bo tam czuję się jak kiedyś kiedy mieszkałam z babcią i z dziadkiem. Święta to dla mnie czas w którym jest tak fajnie i tak świątecznie. No po prostu jest dobrze. Ja już nie wyrabiam ze szkołą, a przed przerwą świąteczną jest właśnie najwięcej sprawdzianów i tego wszystkiego.. 

Dobra, ja muszę iść. Pa, pa :***

1 komentarz:

  1. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń