piątek, 15 listopada 2013

Jesienne stylizacje


Hej !

Dzisiaj było bardzo ... Emm.. Nie wiem jak to opowiedzieć :). Wstałam o 8, nie patrzyłam się na zegarek bo nie byłam pewna czy chcę wstawać :D. Przytulałam się do mojego pieska, oo a to jest takie fajne *_*. W szkole - jak w szkole, źle. 
Zapomniałam ! Byłam wczoraj na konkursie z bratem Bartka Kurka (siatkarz). Zajęliśmy 3 miejsce, reprezentowaliśmy szkołę i było, fajnie. O dziwo, najtrudniejsze były puzzle! 

Dobra, stylizacje jesienne z mojego konta na Polyvore.
Jesienne 1#
Sweter - LINK | Legginsy - LINK | Kurtka - LINK | Buty - LINK | Szminka - LINK | Eyeliner - LINK
Jesienne 2#
Bluzka - LINK | Spodnie - LINK | Buty - LINK | Bransoletka - LINK | Szminka - LINK 

Linku do torebki nie mam bo ja edytowałam i nie było już torebki tylko kurtka :(.



Pa, pa :)


1 komentarz:

  1. w stylizacji numer jeden zastąpiłabym leginsy czarnymi spodniami ;3 śliczne! <3
    obs za obs? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :D

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń