sobota, 9 listopada 2013

Jesienna jesień :)

Hi :) !

Ja nie żyję przez tą szkołę bo tylko są zastępstwa w naszej klasie. Ale ja wytrzymuję, bo mieliśmy już wiele zastęp - nasza Pani ma anginę ! Nie jestem w 100 % pewna czy ma, ale chyba tak. Dzisiaj byłam cały dzień w domu w piżamie, a to właśnie było pozytywne - siedzenie cały dzień w piżamie :D.



Moje nowe buty :). Dostałam je ZA DARMO !!!

Jesień w tym roku jest dla nas surowa, jest ciemno, zimno, i wielkimi krokami zbliża się zima. Masakra ! I jeszcze żeby iść do szkoły to jest tak zimno że nie chce mi się iść. Czasem przed szkołą jestem lekko przeziębiona i w ogóle jestem przeziębiona. 





Dobra, ja idę oglądać Mam Talent. Za chwilę będą wyniki, kto będzie w finale.


Kto jest waszym faworytem w Mam Talent ?

3 komentarze:

  1. Właśnie skończyłam oglądać Mam Talent:)
    Spodobał mi się, ten mały co tańczył :3
    Ja uwielbiam jesień, ale w tym roku nie zbyt:)
    miłego wieczoru ♥ | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń